Zmluvné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky internetového predaja ELOpanvice
Predávajúci:
EMU PRO, s.r.o., Družstevná 2, 900 82 Blatné
IČO: 44998261, DIČ: 2022916258, Reg.: ORSR BAI., Odd.: Sro, vl. č. 60843/B
Prevádzková doba portálu internetového obchodu: nepretržite NON STOP
Telefón: 0904 507 886 aj SMS, E-mail: elopanvice@gmail.com
Na e-mail odpovedáme vždy najneskoršie v priebehu nasledujúceho pracovného dňa, ak nedostanete odpoveď na e-mail zrejme sme ho nedostali a preto ho opakujte alebo nás kontaktujte SMS správou alebo písomne.
Kupujúci:
každá fyzická či právnická osoba, ktorá objedná tovar odoslaním elektronickej objednávky tohto internetového obchodu.
1. Objednávka
1.1. Kupujúci objednáva tovar vložením tovaru do internetového nákupného košíka, zvolí si spôsob platby a spôsob dopravy na základe možností ponúkaných predávajúcim a vyplní kontaktné údaje, ktoré sú označené ako povinné. Predávajúci tovar zasiela štandardne iba na územie Slovenska.
1.2. Pri potvrdení objednávky kupujúci súhlasi s týmito obchodnými podmienkami.
1.3. Kupujúcemu je obratom e-mailom doručené potvrdenie o doručení objednávky do systému aj s textom objednávky. Kupujúci môže byť vyzvaný k overeniu, aby svoju objednávku potvrdil.
1.4. Kúpna zmluva je uzatvorená až po overení na základe potvrdenia objednávky predávajúcim, ktoré je doručené kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke zvyčajne do 3 pracovných dní od potvrdenia o doručení objednávky do systému.
1.5. Stav vybavovania objednávky môže kupujúci sledovať po prihlásení do internetového obchodu. Na každú zmenu v postupe vybavovania je kupujúcemu zaslaný upozorňujúci e-mail.
2. Cena
2.1. Všetky uvedené ceny sú v Euro € s DPH a sú platné v čase objednania.
2.2. Ak príde k zmene ceny od objednania do odoslania tovaru platí cena, ktorá je pre kupujúceho nižšia.
2.3. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.
2.4. Podľa zvoleného druhu dopravy a platby je k celkovej cene poskytnutá zľava alebo pripočítaná cena za dopravu a platbu.
3. Dodacie podmienky
3.1. Dodací termín je uvedený jednotlivo u každého druhu tovaru. Dodávky tovaru označené „skladom“ budú podľa dostupnosti a prevádzkových možností predávajúceho realizovane štandardne do 10 dní od potvrdenia objednávky.
3.2. Ak si kupujúci objednal viacej druhov tovaru s rozdielnom dobou dodania, môže byť zásielka rozdelená na viacej dodávok bez zvýšenia ceny dopravy.
3.3. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad, návod na používanie výrobku, tieto všeobecné obchodné podmienky.
3.4. Predávajúci upozorňuje kupujúceho, aby nepodpisoval prevzatie zásielky pred a bez jej kontroly alebo bez záznamu o poškodení.
4. Zodpovednosť za vady tovaru, záruka, reklamácie
4.1. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca voči predávajúcemu. Kupujúci je povinný skontrolovať si celistvosť a neporušenosť zásielky ešte pred jeho prevzatím. V prípade, ak je zistené mechanické poškodenie obalu alebo obsahu zásielky, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o škode za prítomnosti dopravcu alebo zásielku odmietnuť prevziať. O takejto skutočnosti kupujúci ihneď informuje predávajúceho e-mailom, SMS správou alebo telefonicky.
4.2. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky od dopravcu, je kupujúci povinný uplatniť okamžite po jeho skontrolovaní, najneskoršie však nasledujúci kalendárny deň po prevzatí a to e-mailom, SMS správou alebo telefonicky. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.
4.3. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.
4.4. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť v dôsledku bežného opotrebenia výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
4.5. Záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia veci kupujúcim.
4.6. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou alebo tovar má vady, má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to buď opravou tovaru, alebo jeho výmenou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
4.7. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
4.8. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho e-mailom, SMS správou alebo písomne, kde kupujúci uvedie hlavne svoju identifikáciu, druh tovaru, číslo predajného dokladu a popis vady. Najneskoršie nasledujúci pracovný deň predávajúci zašle doklad o doručení reklamácie a informácie o ďalšom postupe. Reklamácia bude zo strany predávajúceho uzavretá najneskoršie do 30 dní, inak sa považuje za oprávnenú.
4.9. Nárok na uplatnenie záruky kupujúcim zaniká najmä v prípade, že:
4.9.1. prevzatím poškodenej zásielky tovaru od prepravcu,
4.9.2. neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
4.9.3. mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
4.9.4. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
4.9.5. výrobok bol používaný v rozpore s návodom na obsluhu, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
4.9.6. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými pri tovare, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi.
5. Storno objednávky kupujúcim – odstúpenie od kúpnej zmluvy – zásielkový obchod
5.1. Kupujúci má právo stornovať zadanú objednávku pred odoslaním tovaru predávajúcim zaslaním e-mailu, SMS správy.
5.2. Kupujúci, fyzická osoba, ktorý nekupuje tovar za účelom výkonu zamestnania, povolania alebo podnikania má právo vrátiť tovar do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru.
5.3. Tovar však musí byť nerozbalený z ochranných fólii, nepoškodený, nepoužitý. V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom a nepoužitom stave a obale, je kupujúci povinný nahradiť predávajúcemu náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, poškodený obal alebo chýbajúce informačné visačky, použitý alebo znečistený tovar a pod.). Náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu je predávajúci oprávnený odrátať si zo sumy, ktorá má byť kupujúcemu vrátená.
5.4. Predávajúci je povinný a vrátiť kupujúcemu cenu tovaru najneskôr v lehote 15 kalendárnych dní.
5.5. Náklady na vrátenie tovaru ako aj náklady na neprevzatý tovar znáša kupujúci. Predávajúci neprevezme tovar, ktorý kupujúci vracia dobierkou.
5.6. Kupujúci zodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením predávajúcemu, preto sa doporučuje, aby kupujúci zasielal tovar späť prostredníctvom dopravcu UPS, kde je tovar automaticky aj poistený.
5.7. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo vrátiť tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť alebo tovar určený osobitne pre jedného spotrebiteľa. Na takýto tovar je kupujúci osobitne vopred upozornení pri objednávke a je vyžadované potvrdenie tohto od kupujúceho.
6. Storno objednávky predávajúcim
6.1. Predávajúci je oprávnený zrušiť objednávku ak kupujúcim uvedené údaje sa javia ako zrejme nesprávne alebo nepravdivé alebo neodpovedá na e-mailové, SMS alebo telefonické overenia.
6.2. Predávajúci je oprávnený zrušiť objednávku ak tovar nemožno dodať dôvodu nezavineného predávajúcim (tovar vypredaný a pod.).
7. Záverečné ustanovenia
7.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Pri ich zmene platia tie, ktoré boli v platné v čase objednania.
7.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, ktoré si musia vzájomne potvrdzovať. Na e-mail odpovedáme vždy najneskoršie v priebehu nasledujúceho pracovného dňa, ak nedostanete odpoveď na e-mail ihneď ho opakujte alebo nás kontaktujte SMS správou alebo písomne. Nevkladajte/odstráňte z e-mailových správ reklamu tretích strán.
7.3. Tieto všeobecné obchodné podmienky obsahujú iba dovolené zmluvné ustanovenia a informačné povinnosti predávajúceho vyplývajúce z príslušných ustanovení súvisiacich zákonov: zákon č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákon č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákon č.18/1996 Z.z. o cenách, zákon č.22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákon č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákon č.108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, zákon č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších prepisov.
7.4. Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Trhová 2, 917 01 Trnava.
7.5. Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.
7.6. Tieto všeobecné obchodné podmienky internetového predaja ELOpanvice platia od 19.11.2012.